سلنا جووووووووووووون
دختر و پسر مد


نظرات شما عزیزان:

ساسی
ساعت14:35---9 آبان 1392
خدایا این چه رسمی است؟ انصافت کجاست؟! پیراهنش رامن خریدم و دیگری ازتنش درآورد...
-------------------------------------------/-----------< br /> سلام عزیزم خوبی چطوری؟میبخشی ک سر نمیزنم درس ک اجازه نمیده.خلاصه ببخشید فعلا ببای


میثم
ساعت18:30---17 مهر 1392


(mv(meisamvs
ساعت11:40---29 شهريور 1392
گریه تو گریه من،خنده تو خنده من . . .



من به تو آلوده شدم،این قلب پاکو پس نزن !



با تو من خوشبخت ترین عاشق دنیام . . .



بی تو هی میگیره قلبم،انگاری تو اوج غمهام !
پاسخ:اوووووووووووووووووووو بابا دمت گرم


ساسی
ساعت18:31---28 شهريور 1392
یا حضرت عباس این دیه کیههههههههههه

این سلنا همسایه ما بودا

نچ نچ نچ نچ چ یلایی شده ها:)
پاسخ:ههههههههههههههههههه دیونه نشدی ساسی خدا رحم کنه


(mv(meisamvs
ساعت17:40---28 شهريور 1392


(mv(meisamvs
ساعت17:24---28 شهريور 1392
خــــــــــــــیلی خــــــــــیلی مرسی که بهم سر زدی منم همینطور.خوشحال میشم باهات بمونم

من تو رو لینک کرده بودم البته حواسم نبوده ببخشید واقعا بی عنوان لینکت کردم اما الان درست شد

ممنون از همه چی

همیشه بهت سر میزنم تو هم وقت کردی بیا پیشم
پاسخ:باشه همیشه میام عزیزم


mv
ساعت15:41---28 شهريور 1392
سلام

قشنگن

آپــــــــــم

ممنون میشم بیای
پاسخ:حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 8:33 | لیلا |